Hjelp og kundeservice

Lurer du på hvor pakken din er, eller trenger du hjelp med en sending? Her kan du chatte med oss eller finne svar på ofte stilte spørsmål.

 

Hva kan vi hjelpe deg med?

Vår digitale medarbeider svarer på dine spørsmål hele døgnet.

Har du betalt dobbel merverdiavgift og trenger kvittering?

Hvis du har betalt merverdiavgift til nettbutikken, men likevel får betalingskrav på mva. fra Posten, må du kontakte nettbutikken du handlet fra. Det er den som har ansvaret for å rette opp og refundere mva. som du betalte i forbindelse med kjøpet. Trenger du engelsk kvittering på at avgiftene er betalt for å sende til nettbutikken? Slik gjør du det:

  1. Gå til www.posten.no/import
  2. Skriv inn sendingsnummeret for pakken din og trykk på «Gå til betaling»
  3. Velg mellom norsk eller engelsk versjon av kvitteringen

Gå til www.posten.no/import

Andre nyttige lenker

Driftsmeldinger

Stengt vei over Haukelifjell

04.03.25 07:26

Dovrebanen stengt grunnet flom

21.01.25 10:14

Utfordrende vær- og føreforhold i Nord-Norge Oppdatert

14.01.25 11:55

Utfordrende vær- og føreforhold i Nord-Norge

14.01.25 11:19

Konsekvensene av uværet tidligere i uken

10.01.25 12:53

Snø, vind og vanskelige kjøreforhold

06.01.25 09:24