Hjelp og kundeservice
Vår digitale medarbeider svarer på dine spørsmål hele døgnet.
Aktuelt nå:
Sporingshjelp
Vi har samlet noe av det som de fleste lurer på. Prøv gjerne vår chatbot som ofte gir mer sporingsdetaljer.
Julen 2024
Alt du måtte lure på om juleposten til inn- og utland. Sjekk sendefrister og se noen tips fra oss.
Hente eller sende i Pakkeboks?
Lurer du på noe? Eller har du et problem når du skal hente en pakke i Pakkeboks?
Finn spørsmål og svar som flere lurer på
Har du betalt dobbel merverdiavgift og trenger kvittering?
Hvis du har betalt merverdiavgift til nettbutikken, men likevel får betalingskrav på mva. fra Posten, må du kontakte nettbutikken du handlet fra. Det er den som har ansvaret for å rette opp og refundere mva. som du betalte i forbindelse med kjøpet. Trenger du engelsk kvittering på at avgiftene er betalt for å sende til nettbutikken? Slik gjør du det:
- Gå til www.posten.no/import
- Skriv inn sendingsnummeret for pakken din og trykk på «Gå til betaling»
- Velg mellom norsk eller engelsk versjon av kvitteringen
Hvordan klage og reklamere?
Vi hjelper deg med veiledning og utforming av klagen dersom du ønsker det.
Kontakt oss
Du velger selv hvordan du ønsker å kontakte oss!
Andre nyttige lenker
Driftsmeldinger
Vær oppmerksom på at det kan forekomme forsinkelser i fremsending av Ekspress neste dag/ Pakke til Bedrift Ekspress i januar 2025 pga. endringer i ruteflyoppsett
18.12.24
11:00
Vær oppmerksom på at det kan forekomme forsinkelser i fremsending av Ekspress neste dag i førjulstiden og romjula, 17.12.-31.12.24 pga. justeringer i rutefly- og biloppsett
11.12.24
11:00
Stengning av fylkesveien Fv43 mellom Farsund og Lyngdal gir utfordringer i perioden 14.10.-01.12.24
10.10.24
15:22