Bli abonnent på nye frimerker og frimerkeprodukter
Norge er anerkjent for å ha en moderat utgivelsespolitikk, noe som betyr et relativt lavt antall nye frimerker pr år (ca. 20 stk.).
Ta en titt på vår lange frimerkehistorie:
Fordelene med abonnement
- Se vårt rikholdige utvalg blant frimerker, årbok, årssett og andre samleprodukter.
- Få leveransen rett hjem i postkassa.
- Ikke gå glipp av noen utgivelser.
- Vårt medlemsblad Frimerkeposten tilsendt gratis 5 ganger i året. Se tidligere utgitte versjoner.
Slik betaler du for abonnement
- Etterskuddsbetaling med faktura:
En faktura i norske kroner følger hver leveranse. - Betaling med kredittkort:
Betal med VISA eller Mastercard i nettbutikken. For mer informasjon, ta kontakt med vår kundeservice.
Faktura følger vanligvis abonnementsleveransen, men du kan også få den tilsendt i Digipost. Dette er bl.a. en fordel om du ikke er hjemme og rekker å betale innen forfall. Ønsker du faktura i Digipost trenger vi å registrere din Digipost-adresse. Digipost-adressen finner du ved å logge inn på Digipost, Personlig informasjon.
Send Digipost-adressen til frimerketjenesten@posten.no med beskjed om at du ønsker å motta faktura i Digipost.
Leveringsbetingelser
Et abonnement gjelder fra første utgivelse etter registreringsdato og fram til du selv endrer det, eller sier det opp.
Porto/ekspedisjonskostnad kommer i tillegg ved hver leveranse:
- Norske frimerker, samleprodukter og årssett 30,– kroner.
- Utenlandske frimerker, årbok og årsark til landalbum 50,– kroner.
Slik blir du abonnent
Abonnement på nye frimerker og frimerkeprodukter kan bestilles i nettbutikken eller du kan sende en e-post til frimerketjenesten@posten.no.
Kontaktinformasjon
Telefon: (+47) 23 14 78 70
Telefaks: (+47) 23 14 78 00
E-post: frimerketjenesten@posten.no
Internett: www.posten.no/frimerker
Posten Bring AS
Frimerketjenesten
Postboks 250
NO-0614 OSLO
Besøksadresse:
Persveien 34-36
0581 OSLO