I 2024 er det 20. gangen vi i Posten Bring skal finne fram til landets aller beste nettbutikker. Vi vil høre din mening om hvilke nettbutikker som gir deg den beste kjøpsopplevelsen og tar vare på deg som kunde.
Sørg for at din favoritt-nettbutikk er med i kampen om seier ved å nominere den nettbutikken du mener fortjener å vinne tittelen som "Årets Nettbutikk".
Vinn gavekort på 2500 kroner
Som takk for dine innspill er du med i trekningen av et gavekort på 2500 kroner. Tre vinnere får gavekort som kan brukes i en valgfri norsk nettbutikk. Det må ikke brukes i den nettbutikken du nominerer.
Nominasjonsperioden er fra mai til 1. september 2024, men kan avsluttes tidligere dersom tilstrekkelig antall nominasjoner er mottatt før 1. september. Vinnerne av gavekort trekkes 20. september.
Her kan du nominere dine favoritter
Hva er en god nettbutikk?
Dette er noen av tingene vi ser etter når vi skal kåre de beste nettbutikkene, så du kan gjerne la deg inspirere av dette når du skal nominere:
Brukervennlighet:
- Lett å søke og filtrere for å finne varene du leter etter
- Enkelt å sjekke ut fra nettbutikken: Betalingsløsningen du foretrekker, flere leveringsvalg og god informasjon om hvor og når du får det du har kjøpt
God informasjon:
- Lett å finne informasjon om returløsning og hva det koster, også om det var enkelt å returnere og du får pengene raskt tilbake
- Gode bytteløsninger både når du selv skal bytte eller om du har kjøpt en gave
- Kundeservice som svarer raskt og gir deg den hjelpen du trenger, i den kanalen du foretrekker; chat, SoMe, telefon eller e-post
- Mulighet for ekstra rask levering
Inspirasjon:
- Spesielt gode bilder og beskrivelser av produktene
- Innhold som inspirerer deg
- Wow-opplevelser, noe som skiller seg fra andre nettbutikker og gir deg noe ekstra, så du vil handle der igjen
- Kundeklubb med innhold som gir deg verdi
- Tilbyr deg å reparere produkter for lenger levetid eller tilpasse de til deg, eller pant av produkter du ikke bruker lenger