Retur fra Pakkeboks Enkel retur via Pakkeboks
Nå kan du returnere varer fra en Pakkeboks. Du trenger Posten-appen for å reserve og åpne en luke.
- Det koster ikke noe ekstra å sende fra Pakkeboks
- Du kan sende pakken hele døgnet
- Spor pakken allerede fra du legger den inn i pakkeboksen

Slik fungerer tjenesten:
- Du må ha Posten-appen for å booke luke
- Velg retur i appen og følg stegene
- Fest adresselappen for retur midt på pakken med strekkoden godt synlig
- Luken holdes av i to timer fra du reserverer den
- Du kan reservere en luke når som helst
Skjermbilder fra Posten-appen:

Spørsmål og svar om å sende i retur fra Pakkeboks
-
De fleste nettbutikker sender med en egen adresselapp for retur sammen med varene. Ta kontakt med nettbutikken om du ikke har mottatt en adresselapp.
-
Hvis tidsfristen går ut, kan du reservere på nytt, eller levere pakken på en Post i Butikk.
-
Det kan du. Du kan kansellere reservasjonen når som helst om du ikke har behov for den lenger.
-
Alle med en adresselapp for retur fra Posten Bring kan bruke Retur fra Pakkeboks.