Hjelp og kundeservice
Få svar på det du lurer på i temaene under, eller prøv en chat med vår digitale medarbeider. Chatboten vår svarer på dine spørsmål hele døgnet.
Aktuelt nå:
Finn spørsmål og svar som flere lurer på
Sporingshjelp
Vi har samlet noe av det som de fleste lurer på. Prøv gjerne vår chatbot som ofte gir mer sporingsdetaljer.
Julen 2024
Alt du måtte lure på om juleposten til inn- og utland. Sjekk sendefrister og se noen tips fra oss.
Hente eller sende i Pakkeboks?
Lurer du på noe? Eller har du et problem når du skal hente en pakke i Pakkeboks?
Har du betalt dobbel merverdiavgift og trenger kvittering?
Hvis du har betalt merverdiavgift til nettbutikken, men likevel får betalingskrav på mva. fra Posten, må du kontakte nettbutikken du handlet fra. Det er den som har ansvaret for å rette opp og refundere mva. som du betalte i forbindelse med kjøpet. Trenger du engelsk kvittering på at avgiftene er betalt for å sende til nettbutikken? Slik gjør du det:
- Gå til www.posten.no/import
- Skriv inn sendingsnummeret for pakken din og trykk på «Gå til betaling»
- Velg mellom norsk eller engelsk versjon av kvitteringen
Hvordan klage og reklamere?
Vi hjelper deg med veiledning og utforming av klagen dersom du ønsker det.
Kontakt oss
Du velger selv hvordan du ønsker å kontakte oss!
Andre nyttige lenker
Driftsmeldinger
Stengning av fylkesveien Fv43 mellom Farsund og Lyngdal gir utfordringer i perioden 14.10.-01.12.24
10.10.24
15:22