Hjelp og kundeservice
Få svar på det du lurer på i temaene under, eller prøv en chat med vår digitale medarbeider. Chatboten vår svarer på dine spørsmål hele døgnet. Hvis den ikke vet svaret, får du mulighet til å chatte med en rådgiver i kundesenterets åpningstider.
Aktuelt nå:
Finn spørsmål og svar som flere lurer på
Sporingshjelp
Vi har samlet noe av det som de fleste lurer på. Prøv gjerne vår chatbot som ofte gir mer sporingsdetaljer.
Oppdag falsk e-post og SMS
Det er ikke mulig å gi en fasit på hvordan en svindel e-post eller SMS ser ut, da dette kan endre seg raskt. Det kan dreie seg om sporing, at en pakke er klar for henting og at det må betales gebyr.
Hente eller sende i Pakkeboks?
Lurer du på noe? Eller har du et problem når du skal hente en pakke i Pakkeboks?
Har du betalt dobbel merverdiavgift og trenger kvittering?
Hvis du har betalt merverdiavgift til nettbutikken, men likevel får betalingskrav på mva. fra Posten, må du kontakte nettbutikken du handlet fra. Det er den som har ansvaret for å rette opp og refundere mva. som du betalte i forbindelse med kjøpet. Trenger du engelsk kvittering på at avgiftene er betalt for å sende til nettbutikken? Slik gjør du det:
- Gå til www.posten.no/import
- Skriv inn sendingsnummeret for pakken din og trykk på «Gå til betaling»
- Velg mellom norsk eller engelsk versjon av kvitteringen
Hvordan klage og reklamere?
Vi hjelper deg med veiledning og utforming av klagen dersom du ønsker det.
Kontakt oss
Du velger selv hvordan du ønsker å kontakte oss!
Andre nyttige lenker
Driftsmeldinger
Stengning av fylkesveien Fv43 mellom Farsund og Lyngdal gir utfordringer i perioden 14.10.-01.12.24
10.10.24
15:22